6.8.09

امى ماتت

متخفيش يامى انا مش هبكى زى موعدتك
بس اعرفى انى بقيت وحيد من بعدك
اوعى بس تنسى تجيلى يوم فى احلامى
علشان تمسحى دموعى زى ما كنتى معودانى
امى ماتت
ومات الحنان من بعدها
كنت عايش ع حسها
القى فين ام تحبنى زيها
خلاص مش هقول كلمة امى تانى
ومش هلاقى حد يقف معايا او عشانى
الكل ادينى ضهره ورمانى
الناس والدنيا بقوا عليا
الناس جرحو فيا
والدنيا غدرت بيا
وعرفتى لما روحتى منى انتى اللى كنتى ليا
وانتى اللى كنتى بتخافى عليا
ومن نظرة كنتى بتفهمى عينيا
وحشانى ياما
واحشنى ابويا وخواتى واعدة اللما
مش هى دى النهاية
انت لسة ياما معايا
انا حاسس انك لسة بتتكلمى ويايا
انت يامى ماموتيش
وانا منستكيش
انا غاب النور عن عينى اول ما غيبتى
وفضيت حياتى لما بعدتى
نفسى يامى ابطل اشوف
من بعدك مش لاقى امان فى كل الوشوش
مهما اقول يامى فى حقك مادلوش
نفسى اخدك ياما فى حضنى وانام
ده اى جرح فيا وانا فى حضنك يطيب اوام
نفسى يامى اموت
بصرخ بقول ياما باعلى صوت
ضعفت من بعدك
وبقى حالى هو دموع وسكوت

No comments: